O mnie
Z wykształcenia jestem psychologiem, prowadzę psychoterapię dzieci, młodzieży, osób dorosłych oraz rodzin głównie w podejściu systemowym i narracyjnym. Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby przyjrzeć się sobie, swoim relacjom z innymi lub potrzebują wsparcia dla siebie, swoich bliskich w trudnych sytuacjach życiowych, w poradzeniu sobie z problemem. Podczas wspólnych spotkań ważne jest dla mnie stworzenie dla drugiej osoby bezpiecznej, pełnej szacunku przestrzeni uwzględniającej jej autonomię, zasoby oraz indywidualne potrzeby.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej.
Wykształcenie
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu- 2011r. ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność psychologia kliniczna
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu- w trakcie kształcenia podyplomowego specjalizacyjnego z psychologii klinicznej ( subspecjalizacja- neuropsychologia)
- Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej w Poznaniu- ukończone 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne. Obecnie w procesie certyfikacji
Ukończone kursy, szkolenia:
- Kurs Zaawansowany Psychoterapii Systemowej Indywidualnej, Par, Rodzinnej i Grupowej prowadzony przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej
- Kurs Podstawowy Psychoterapii Systemowej prowadzony przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej
- Stosowanie i interpretowanie skal inteligencji i rozwoju dla dzieci w wieku przedszkolnym IDS, Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Neuropsychologia kliniczna dziecka, Pracownia Pomocy Psychologicznej dla Dzieci Młodzieży i Rodzin w Sopocie, prowadząca - prof. Aneta Borkowska
- Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym/wybiórczym - I, II etap, Centrum Terapii Mutyzmu, Warszawa
- Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny- problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka, Pracownia Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży i Rodzin w Sopocie, prowadząca – dr hab. Grażyna Kmita
- Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne
- III stopniowy kurs doskonalący terapia behawioralna dzieci z autyzmem
- PECS - poziom I
- Makaton - poziom I
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących – poziom podstawowy oraz zaawansowany, Stowarzyszenie Mówić Bez Słów